Dobro došli u Telebit online shop!

Uvjeti poslovanja

Dostava i isporuka

Dostavu proizvoda vršimo uz pomoć dostavnih službi ili za područje grada Zagreba i okolice s vlastitom dostavom. Rokovi dostave su obično unutar 24h od trenutka predaje pošiljke prijevozniku. Iznimka su otoci i još nekoliko mjesta na kopnu u koja se dostavlja 2-3 puta tjedno (točna predviđena tranzitna vremena potrebno je zatražiti putem maila ili na naše telefone). Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je pošiljku pregledati te sva fizička oštećenja, posebno ona značajna, odmah prijaviti dostavljaču, te isto na adekvatan način dokumentirati (tražiti upis u službene zabilješke dostavljača, napraviti fotografije, poslati obavijest nama na e-mail ili javiti telefonom). Proizvodi su obično jako dobro pakirani i mala je vjerojatnost da se proizvod ošteti. Također, pošiljke su osigurane te neće biti nikakvih problema ako se oštećenja na vrijeme prijave.
Troškove dostave snosi kupac ako drugačije nije navedeno. Točan iznos troškova dostave navodi se u košarici (procjena dostave) i na ponudi prilikom zaključenja.

Zaštita privatnosti i sigurnost

Više o našoj politici zaštite privatnosti možete pročitati ovdje. Ukratko, od vas prikupljamo samo nužne osobne podatke potrebne za izvršenje posla (adrese za dostavu i komunikaciju i slično). Ponekad također za potrebe izvšenja posla vaše osobne podatke moramo ustupiti i trećim osobama (npr. vašu adresu potrebnu za dostavu ustupamo dostavnoj službi). Također prilikom prijenosa podataka neki vaši osobni podaci prenose se komunikacijskim mrežama kroz čitav niz trećih strana za koje ne znamo koje su i nemamo ih pod kontrolom (npr. slanje e-mail poruke). Koristimo najviše tehničke standarde i protokole za komunikaciju tako da je vjerojatnost zloupotrebe podataka od strane trećih strana svedena na razumno nisku razinu. Nadalje ovo web mjesto prikuplja podatke o aktivnostima korisnika tijekom posjete s ciljevima poboljšanja korisničkog iskustva i poboljšanja naše ponude.

Povrati i zamjene

Potrošači imaju pravo na povrat putem interneta kupljenog proizvoda u roku od 14 dana od kupnje/dostave proizvoda. U slučaju propuštanja roka za povrat potrošač gubi to pravo. Troškove povrata proizvoda snosi kupac. Proizvod koji se vraća ne smije biti korišten. Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži sa originalnim sadržajem pakiranja i drugim primljenim stvarima. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda. Uz proizvod obavezno priložiti račun. Da bi ostvario pravo na povrat proizvoda potrošač nas treba obavijestiti o namjeri za jednostrani raskid ugovora. Ovdje možete preuzeti obrazac za jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu.
U slučaju kad korisnik zaprimi proizvod koji je neispravan ili ne radi sukladno specifikacijama proizvoda ili ako se takav kvar dogodi roku od 7 dana od kupnje ili dostave proizvoda, takav proizvod će biti zamijenjen za novi ili ako zamijena nije moguća, u dogovoru s korisnikom naći neko drugo rješenje (popravak, neki sličan proizvod, povrat sredstava i slično).
Kvarovi koji se jave tijekom kasnijeg korištenja proizvoda rješavamo sukladno jamstvenim uvjetima za odnosni proizvod.

Jamstveni rokovi

Jamstvo na proizvode kupljene od strane potrošača traje 24 mjeseca ili dulje ovisno o vrsti proizvoda. Jamstvo na proizvode kupljene od strane pravnih osoba traje 12 mjeseci ili dulje.
Jamstveni rokovi za neke proizvode mogu biti i dulji ako je tako uz proizvod navedeno.
Jamstveni uvjeti za svaki proizvod određeni su jamstvenim listom isporučenim uz proizvod.
Uz neke proizvode ispručuju se dodatna (produljena) jamstva. Takva jamstva najčešće je potrebno aktivirati, tj. potrebna je dodatna radnja od strane krajnjeg kupca. U slučaju ne poštivanja traženih radnji za dodatna jamstva kupac obično gubi mogućnost korištenja dodatnih jamstava (to su dobrovoljni ugovori između kupca i treće strane /proizvođača, osiguratelja/ te mi na to ne možemo utjecati).
Za utvrđivanje neispravnosti ovlašteni su sukladno jamstvenom listu navedeni ovlašteni servisi.

Naručivanje

Sukladno propisima naručivati putem interneta i drugim načinima daljinske prodaje mogu samo pravno sposobne osobe (maloljetne osobe i osobe koje su lišene pravne sposobnosti NE mogu naručivati na ovom web mjestu). Nakon provjere svake narudžbe (mogućnost isporuke) kupac će primiti e-mail poruku od našeg odjela prodaje sa svim potrebnim obavijestima (ulažemo velike napore u ažuriranje podataka o cijenama i raspoloživostima proizvoda na zalihama, ali ponekad se može dogoditi da nismo u mogućnosti isporučiti proizvod u navedenim rokovima, stoga će vaša narudžba biti posebno obrađena u kratkom roku a obavijest poslana na e-mail).

Plaćanje, cijene i promocije

Online obrada plaćanja kreditnim karticima nije dostupna.
Plaćati možete uplatom na naše transakcijske račune ili u gotovini prilikom uručenja pošiljke.
U našim fizičkim dućanima možete plaćati karticama, jednokratno i na rate, bez kamata i putem potrošačkih kredita (Diners, Amex, MasterCard (Zaba, RBA), Visa (Erste, PBZ), Maestro (Zaba, PBZ, Erste, RBA). Za točan popis kontaktiraje na telefonima ili na prodajnom mjestu.
Cijene navedene na ovom web mjestu izražene su za plaćanje na naš račun ili u gotovini dostavljaču te vrijede isključivo za te načine plaćanja.
Za neke proizvode možemo ponuditi i posebne količinske popuste. Zatražite našu ponudu.
U suradnji s našim partnerom omogućavamo nabavu putem operativnog leasinga. To je povoljan način nabave opreme, uz brzu realizaciju ugovora.

Pregled narudžbi

Vaše prethodne narudžbe možete vidjeti nakon prijave u administraciji vašeg korisničkog računa.

Ažuriranje podataka korisničkog računa

Vaše korisničke podatke možete ažurirati nakon prijave u korisnički račun. Možete mijenjati i dodavati adrese za račun i dostavu, izmjeniti vašu zaporku i drugo. Ako imate poteškoća sa promjenom vaših podataka molimo obratite se na e-mail adresu telebit@telebit.hr
Posjetite Telebit.hr na ShopMania